Hacı Ata

Hocaefendi: 35 sene arkadaşlığımız var, Beni incitecek hiçbir şey söylemedi

Yeşeren Ümitler – son bölümü

Posted by HacıAta 01 Nisan 2010

20 Yanıt to “Yeşeren Ümitler – son bölümü”

  1. selamın aleykum cumleten buna yorum yapmak mumkunmu sızce

  2. göz yaşlarıyla izledik.değerlerimiz bizde ülfet haline gelmiş.kaybetmeyen kıymet bilemez.canım din kardeşlerim.

  3. berfin dayan said

    ben bugun acıayn agrıyan yerlerım ıcın degıl,ALLAH ım ıcın agladım.ne olur bır ezan daha dıyen ınsanlar ıcın,ölmeden ezanı duyamayan musluman abım ıcın.sızden bır kısı gunu yola cıkanlardan ALLAH bınlerce razı olsun.bundan sonra ezan okunurken tv nın radyonun sesını kısmakla yetınmeyıp tamamen kapatıp onu o en muhtesem sesı daha ıyı duyabılecegım bır yere cıkacagım.peygamberım torunlarım dıye mujdelemıs ben o ınsanların sesını yasadıklarını kendı kulaklarımla duymusum.ALLAH ıma cok sukur…

  4. ilknur ATEŞ said

    gözyaslarıyla seyrettim samanyolu kanalına cok teşekkür ederim böyle güzellikleri bizlerle paylastıkları icin ALLAH hepinizden ve basta M.FETULLAH GÜLEN HOCAM dan razı olsun ALLAH yollarınızı açsın bende lise 11.sınıf ögrencisi olarak okuyup ÖNDEN GİDEN ATLILAR OLMAK İSTİYORUM diger ülkelerde ki cocoklara dinimizi kültürümüzü anlatmak istiyorum

  5. M.BÜLENT DOĞAN said

    ONCA DİZİ ARALIĞINDAN IŞIYAN VE RUHUMA GÖZYAŞLARIYLA BİRLİKTE ANLATILAMAZ ENGİNLİKLER KAZANDIRAN BİR BELGESELDİ. YALNIZ TAMAMINI SEYREDEMEDİM EN KISA ZAMANDA CD OLARAK ALINACAK ŞEKİLDE DÜZENLENMESİ GEREKİYOR. İLKLERİN YAŞADIĞI ZORLUKLARI VE KARŞILAŞTIKLARI SAHNELERİ SEYREDİNCE KENDİ ADIAM ÇOK ŞEYLERİ KAÇIRDIĞIMI TEKRARDAN BİLDİM. İLK OLMAK BÖYLE BİR ŞEY…..KENDİ UFKUMDA YEPYENİ ANLAMLAR YEŞERTTİĞİ İÇİN TEŞEKKÜRLER

  6. asmin said

    yeşeren ümitler mükemmel bir program olmuş emeği geçenlerden ALLAH yüzlercekez razı olsun…iki cihandada mutlu etsin inşallah

  7. asmin said

    yaa çok güzel bir belgesel ama samanyolu tv. geç saatte yayılanıyor birazcık daha erken saatte yayınlasalar ne güzel olurdu:))

  8. ebru said

    çok güzel bir program olmuş göz yaşları içinde izledim ve yaşamış olduğumuz imkanlara bir kez daha şükrettim ne demek ya ezan sesini duyamamak ibadetini yerine getireremek allah’ım ne kadar şanslıyız.programın daha erken bir saate alınması çok iyi olurdu.allah razı olsun düşünenden

  9. Orhan said

    Can dostlarım.. Bir nesil geliyor.. Altın bir nesil.. Filizler yeşermekte çok şükür.. Göremeyenlere ne yazık.. Gözlerini elleri ile kapatıyorlar.. hakikat gün gibi ortada.. Selam olsun.. Selamün aleyküm..

  10. bu belgeselde emegi geçenlerden allah razı olsun inanınkı gözlerim doldu geldi vebu kardeşlerimizi buduruma getiren ülkelere kin kusuyorum bu tip programların daha çok yapılmasını istiyorum ve onlarayardım edilmesini istiyorum

  11. unutmasınlarki herzaman yanlarında güçlü birtürk ordusu türk kardeşleri vardır gün gelecek o sömürge ülkeler müslümanlıgın gerçegini ve müslümanların neler yapabilecegini görecekler analar aglamasın dedelergöz yaşları dökerek ezan okuyacak hiçmi müslüman demesinler çünkü sizin yanınıza giden 4 insanın arkasında 80milyon türk kardeşiniz var allah yardımcınız olsun

  12. sümeyra bulut said

    ayiesi iştir kişinin lafa bakılmaz. Rıza-i İlahi yolunda bunca emek bunca ızdırap Allah ebeden razı olsun çok işimiz var çoook.

  13. ali said

    mükemmel olmuş..ellerinize,emeğinize sağlık. bu programda emeği geçen herkesten allah razı olsun…

  14. Sena Nur said

    Meğer Müslümanlık yeniden ve ilk günkü azametiyle tekrardan doğmuş filizleri yeşermekte.O kadar güzel bir programdı ki gözyaşlarımızla izledik.Rabbim Müslümanlara ve Müslümanlığı yaymak isteyen kutlu insanlara hem bu dünyayı hem ahireti kazanmayı nasip etsin.

  15. arkadaslarla izleyince cok agladım telefonu duvara vurdum ben müslüman mıyım dedim ah ah efendim benim hangi ayagım kanadı hizmet yolunda.ah ah gözlerim ne zaman akıtcaksın gözyaslarını ah kalbim ne zaman hakiki aşkı bulacaksın.ah ah

  16. cok güzel bir dizi olmus.yapanlardan Allah razı olsun.

  17. fatma durgut palaz said

    izleyince çok duygulandım.adı gibi ümitlerimi yeşertti gerçekten.efendimizi[sav] andığımız şu günlerde onun yolunda giden abilerimizi ve ablalarımızı görmek bizlerinde gayretlerini arttırmasını umud ediyorum.çevresindeki güzel insanların seviyelerini tenkid edip umutlarını kaybedenlerde yeşeren düşüncelerden ve efendimizden[sav] nasiplenirler inşallah.Abilerimizden allah ebediyyen razı olsun[yapımcılardanda]

  18. nevbahar said

    abilerimizin hocamızın ve emeği geçen herkezin yüreğine sağlık…izleyince kendimden utandım gerçekten bende müslümanım diyorum ama abilerin yaptıklarına bakınca kendimden şüphe ettim doğrusu…aynı yoldayız aynı davaya baş koymuşuz diyorum ama…ÖNDEN GİTMEK HERKEZE NASİP OLMUYOR İŞTE…Hani bir söz var ya ÖNDEN GİDENLER ÖLECEK Kİ ARKADAN GELENLER BAYILABİLSİN diye aynen öyle…onlar belki canlarını koymuşlar bu yola o zaman ama şimdi çok güzel çiçekler açtı oralarda

  19. kenan said

    Selamunaleykum kardeşler bu programı izledikten sonra Rabbime şükrettim böyle bi toplulukta bulunduğuma fakat bi yandan da üzüldüm önden gidenlerden olamadığıma.hayatlarında menfaat için yaşayanlar bunu anlamaz hep yapılanların altında bişeyler ararlar çünkü onlar Allah rızasından daha büyük bir menfaat ve güzellik olduğunu bilmezler.Allah yolda kalanlardan etmesi

  20. kurannuru said

    TAMAMINI KONU KONU PARÇALAR HALİNDE İZLEMEK İSTEYENLER İÇİN

    http://kurannuru.wordpress.com/yeserenumitler/

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 52.335 takipçiye katılın

