Hacı Ata

Hocaefendi: 35 sene arkadaşlığımız var, Beni incitecek hiçbir şey söylemedi

‘TÜRK OKULLARININ, DÜNYA BARIŞINA BÜYÜK KATKI YAPTIĞINA İNANIYORUM

Posted by HacıAta 09 Nisan 2013

Kırgızistan Başbakanı Cantörö Satıbaldiyev, ülkesinde 20 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren Türk okullarından övgüyle bahsetti. Satıbaldiyev, oğlunun da bu okullardan mezun olduğunu belirterek şunları söyledi: “Türk okulları hakkında söylenecek çok söz var, ama bana ‘bir cümle ile bahset diyecek’ olursanız size Türk okulları Kırgızistan’ın geleceğini yetiştiriyor derdim. Sebat Eğitim Kurumları, Kırgızistan’ın geleceği için kabiliyetli, bilgi ve teknik donanımı yüksek kadrolar yetiştiriyor. Bu okullar uluslararası olimpiyatlarda Kırgızistan’ı başarıyla temsil ediyor. Bunun yanında kaliteli eğitim ve öğretimiyle Kırgızistan’daki eğitim seviyesini uluslararası standartlarına çıkarmak için gayret gösteriyor. Eğitimle alakalı her platformda bu okulları örnek gösteriyorum. Zira eğitim ve öğretim sisteminde olarak bu okullardan öğrenecek çok şeyimiz var. Sebat Eğitim Kurumları’nı önemli kılan bir diğer şey de eğitimin yanında terbiyenin de verilmesi. Anne, baba, vatan, millet ve insanlık sevgisinin öğretilmesi. Bu okullardan mezun olan çocuklarımız günümüzde gerek özel sektörde gerekse devlet kurumlarında çalışmaya başladılar. Kırgız, Rus, Özbek ve diğer milletten çocukların huzurla eğitim gördüğü bu okulların, geleceğin barış dolu dünyasına büyük katkısı olduğuna inanıyorum.”

1346916399_05047900[1]

Bir Cevap Yazın

 
