Hacı Ata

Hocaefendi: 35 sene arkadaşlığımız var, Beni incitecek hiçbir şey söylemedi

‘BU ALBÜMDE BULUNMAKTAN ŞEREF DUYDUM’

Posted by HacıAta 24 Nisan 2013

Fethullah Gülen’in şiirlerinden ‘Bu Dünya Hayatı’ adlı şiiri setçiğini söyleyen Zain, şöyle devam etti: “Şiirlerin tamamına bakıldığında hepsi çok anlamlıydı. Benim genel hayata bakışımla son dönemdeki değişimimle bu çalışma çok paralellik arz ediyor. Kendisi de hayatıyla, işiyle, çabasıyla dünya barışına hizmet etmeye çalışıyor. O anlamda çok paralel görüyorum ve bu albümde bulunmaktan şeref duydum. Albümde yer alan sanatçılardan biri olmak benim için çok önemli ve değerli.”

Müziğin geçmişte de günümüzde de iletişim için sırlı bir ortam olduğunu vurgulayan sanatçı, İslam’ın barış mesajının topluma ulaştırılmasında müziğin önemli olduğunu kaydetti. Zain, “Herkes işin biraz ucundan tutsa düzelir. Ben de bu anlamda elimden geleni yapıyorum. Genel anlamda müziğin kitleleri etkileme özelliği mevcut.” ifadelerini kullandı.

Bir Cevap Yazın

 
